Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor'u yenerek şampiyon olan Trabzonspor'u tebrik etti.

Milli güreşçilerden 2 altın, 3 gümüş madalya!
Milli güreşçilerden 2 altın, 3 gümüş madalya!
İçeriği Görüntüle

Cumhurbaşkanı Erdoğan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, "2026 Ziraat Türkiye Kupası Şampiyonu olarak müzesine bir kupa daha kazandıran Trabzonspor'u, taraftarıyla birlikte tüm camiasını ve tüm Trabzonlu kardeşlerimi yürekten tebrik ediyorum." ifadelerini kullandı.