Danıştay Üyeliğine Şükrü Doğan seçildi
Danıştay Üyeliğine Şükrü Doğan seçildi
İçeriği Görüntüle

Ödeş, devletin stratejik iletişim hedefleri doğrultusunda Erzincan’da ve bölgede kurumu en iyi şekilde temsil etme gayreti içerisinde olacaklarını belirtti.
Görevin kendisine tevdi edilmesinden dolayı teşekkür eden Ödeş, sorumluluğu layıkıyla yerine getirmek için çalışacağını ifade etti.
Ödeş, "Bu sorumluluğu layıkıyla taşımayı nasip etmesini Rabbimden niyaz ediyor, görevi tarafıma tevdi eden yöneticilerimize şükranlarımı sunuyorum." ifadelerine yer verdi.