Biriktirdiği 1 kilo altın çöpe atıldı, ilçe seferber oldu!
Biriktirdiği 1 kilo altın çöpe atıldı, ilçe seferber oldu!
İçeriği Görüntüle

Suriye'de 61 yıllık Beşar Esad rejiminin çökmesinin ardından Türkiye'nin birçok ilinde bulunan Suriyeliler kutlama yapmaya başladı.

Şanlıurfa'da da bulunan Suriyeliler, araçlarıyla yollarda kovboy oluşturdu, meydanlarda toplanarak kutlama yaptı. Kutlamalar sürüyor.