Adana'da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı
Adana'da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı
İçeriği Görüntüle

Bakan Fidan, sosyal medya hesabından Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği'nin fotoğrafını paylaşarak, "Şam Büyükelçiliğimiz, faaliyetlerine tekrar başladı. Hayırlı olsun" dedi.